2000-talets stora trend

000Photobucket 2009-02-07 @ 15:49:27
Läste för några dagar sen en blogg där bloggaren kallade "att blogga" för en trend och ju mer jag tänkte på det ju mer säker var jag att hon hade rätt. Att blogga har verkligen blivit en trend. Alla, stora som små, unga som gammla, mördare som ballerinor, Alla bloggar! Vissa når toppen andra botten. Vissa uppdaterar konstant 3-6 gånger per dag andra nöjer sig med något kort i veckan.
Och jo, hela grejen med att blogga har ju blivit en trend men i kategrin blogga så finns det ju trender i sig. För något år sen så var ju den stora trenden "mode" alla hade en modeblogg och alla som startade nya bloggar kallade sina bloggar för modebloggar vare sig de var det eller inte. modebloggarna finns ju fortfarande och det skapas nya hela, hela tiden men de bloggarna som verkligen står i rampljuset nu är alla foto och illustrations bloggar. Vart man än vänder sig ser man kameror, färger, bilder och teckningar.
Undrar vad som blir nästa blogg-trend?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback