Shopping och Omdömmen!!

000Photobucket 2009-02-07 @ 15:22:58

Var ju inne på stan en sväng och shoppade lite. Köpte i svart kofta på Vero Moda (blev också medlem där) koftan var i sån modell då det ändast är 1 knapp mitt på och så går det ner och upp som ett V ungefär.
Sen hittade jag en vit tunn troja med armar som slutade lite över armbågen på JC och på Expert köpte jag Pinks skiva. Har inte hunnit lyssna igenom dem än men igår fick jag ett smakprov och allt därifrån var bra :D
Har också nu fått mina omdömmen :D
Och jag är super nöjd! Visst, allt är inte perfekt men har nästan alla kryss på "förväntas nå målen med marginal" och så har jag fått fina komentarer och lärare. Har inte läst alla än, det är något som krånglar men hälften har jag sätt iallafall.
Får hoppas att jag kan se dem senare idag eller imorrn, annars så får jag lösa det på annat håll.
 


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback