Min Usla förberedelse!

000Photobucket 2009-02-04 @ 19:43:33
Hej allihopa!
Idag har jag hunnit med både fotbolls träning, vart fotbolls åskådare, skolan, Emma. Ganska nöjd faktisk. Eller nej. So läxan (provet) är jag inte nöjd, måste säga att jag tränade inte...Jag läste två sidor (av tusen!!!) och sen orkade jag inte mer. Kände att allt som jag läste åkte ut lika fort som det kom in och nej. Men tänker verkligen aldrig mer göra så. Läxförhöret idag är jag inte ett dugg nöjd med! Tur att vi hade vikarie så att man inte fick en utskällning, men den kommer väl då det är dags att rätta.
Men jag svarade så bra jag kunde på alltihopa iallafall.
Har också tänkt över mitt beslut med bloggen och väntar just nu på ett mejl som komme rvara ganska avgörande men tills dess tänker jag kämpa på här och försöka göra så bra, "rika" och intresanta inlägg såmöjligt.

Annars så händer det faktisk inget roligt/ovanligt i mitt liv just nu. Det ända som livar upp lite är väl väntan på filmen som jag SKA (har inte hunnit än..) beställa från CDON. Måste ju nämligen ha "Freedome Writers" och då jag satt och tänkte på just det så kom jag att tänka på att jag faktisk köpte boken om "Anne Frank" på förra årets bokrea så jag letade fram den och har läst ett par sidor och jag tror att jag ska ge mig på den efter "Ps. I Love you" Måste förbereda mig med en lättsam bok innan jag går på tunga Anne Frank. Vet inte om jag kommer klara av att läsa den men jag ska iallafall försöka. För även om jag inte är ett dugg insatt i Andra Världskriget så tycker jag att det är jätte spännande med filmer, böcker och berättelser om just det.

Kommentarer
Irma

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


URL: http://gravidforsakring.net
DATUM: 2009-02-04 TID: 19:43:33

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback