Kort minne or what?!

000Photobucket 2009-02-10 @ 19:41:05
Haha, kom nyss på att jag inte kom till poängen i förra inlägget. Då jag började skriva så tänkte jag skriva något om Prao men det slutade med ett inlägg om att jag har svårt att göra mig förstådd. Haha, kort minne eller vadå?
Men iallafall. Nu har alla 8 börjat praoa och jag längtar verkligen!
På min skola verkar det vara så att man blir tilldelad en plts och så får man liksom vara glad vad man än får. Vet någon som fick på en bondgård...kanske inte det opptimala men det får väl duga..
Iallafall så har jag börjat fundera lite på vart jag skulel vilja praoa om man fick välja fritt. Vi fick ju praoa 2 dagar i 5:an, då praoade jag på ett IT-centrum mest då bara för att min morbror jobbade där och jag ville träffa honom (gör inte det så mycket annars) men nu...Jag vet faktisk inte rikigt vart jag skulel vilja jobba, kanske på någon resturang, tidningen, någon klädaffär eller kanske på biblioteket...Nej, jag vet faktisk inte. Så på ett sätt så känns det rikigt skönt att man inte själv har någon talan.
Aja, ska se om jag fått svar från kundtjänst nu.
Ha det bra <3

Kommentarer
l i n n e a

shit vilken fin blogg! :D


URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
DATUM: 2009-02-10 TID: 19:41:05

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback