Fotboll.....igen

000Photobucket 2009-02-02 @ 17:30:10
Okej, Nu är det alltså sista dagen sen blir det inte lika mycket fotboll, bara någon träning hit och dit och massa spel i trädgården.
Idag var det ju alltså fotbollsturnering i skolan och 74 hade seriöst flest spelare! Vi täckte upp hela bänken, vi kom också sist (5:a) men vi var också det ända laget som inte toppade lagen utan snurrade runt på alla plus att vi alltid hade två tjejer och två killar på plan medans de andra envisades med 3 killar och 1 tjej. Suck!
Gjorde mål på Hannes i andra matchen mot 71 :D Matchen efter blev jag också "matchens lirare" och fick en pappers medalj som ett bevis på det och som en "inbjudan" att få spela i "allstar-laget" som skulle möte 9:orna i slutet av dagen. Det stod också någonting på baksidan av medaljen. (något osäriöst och roligt!) PÅ min stod det "Hade du haft längre hår hade du sätt ut som en fältbiolog" Haha! (Det var samma match som jag fick damp på min lugg) Och på Nellys stod det något om vinterland eller så fattade inget eftersom det stod på danska (??).
Men jag tyckte det var en jätte roligt dag med en avsluting då det utvalda "allstar-laget" skulle möta de ansvariga 9:orna. Matchen slutade typ 12-3 till 9:orna (inte direkt oväntat) men kul ändå :D

Nej, nu ska jag bara surfa runt lite och sen ska jag se andra delen av "Stormen"

Ha det bra <3

Kommentarer
sanna

Veckans bloggtips låter som en bra idé (:


URL: http://sannasrum.blogg.se/
DATUM: 2009-02-02 TID: 17:30:10

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback