Alla hjärtans dag <3

000Photobucket 2009-02-10 @ 15:08:00
Började kl 9 idag igen, jäklar vilken lyxig vardag man hamnat i helt plötsligt! Och så är det ju snart alla hjärtans dag också! Och eftersom jag är kär i kärleken så är det min 2 bästa högtid! Eller högtid och högtid, det kanske bara är i mina ögon det är så bra...
I år faller sig alla hjärtans dag på en lördag vilket är piss! Skolan är som bäst på just alla hjärtans dag plus att chansen minskar att bli "uppvaktad" om det är helg och om man inte har någon kontakt....Men jag lyckas nog ordna upp det iallafall, som det ser ut nu så har jag och Emma (mest jag då....vet inte ens om hon kommer ihåg det) ska träffas (efter hennes lördagsläsning) och dricka varmchoklad eller nått. Mysig! Men som sagt så måste jag nog prata med henne snart för hon kan ju glömmt bort det och i värsta fall har hon andra planer menmen.
Har också en fråga som jag verkligen MÅSTE ha svar på!! Så alla vuxna (eller otroligt "mångkunniga o Smarta" barn måste svara!!
Finns det någon hemsida eller något telefon nummer eller vad som helst där man kan kolla andra folks födelsedata!? Blir helt knäpp om jag inte får veta snart!
Så om ni har någon aning eller så, skriv en komentar, Tack.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback