!?!?!?!?

000Photobucket 2009-02-06 @ 17:23:37
MEN VAD ÄR DET HÄR!!!?? VARFÖR FUNKAR DET INTE!!??

Men aja. Är ganska van vid att det inte funkar när jag ska göra något utanför "harpan-spelet" så...Blev inte direkt överaskad men varje gång hoppas jag ändå att jag ska överträffa mig själv men varje gång visar det sig att jag inte blivit ett dugg smartare på dessa grejor än förra gången (vilket troligen var för några dagar sen!)

Men iallfall har jag tänkt byta ut emiliasconfessions mot Majbarnet. Det är faktisk den blogg jag kommit längst med och efter som jag nu störtar neråt så tänkte jag ge det ett försök. Ska se om jag orkar hålla mig till den 14 Februari (alla hjärtans dag <3) hade vart ganska häftigt att starta en blogg då. Men jag får se hur länge jag faktisk orkar vänta.

Kommentarer
Emelie

Svar: Vad gullig du är! Nix, inget mejl i min inkorg från dig ^^


URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/
DATUM: 2009-02-06 TID: 17:23:37
Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)


URL: http://smsalåna.nu
DATUM: 2009-02-06 TID: 17:23:37

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback