Missing Omdömmen!

000Photobucket 2009-02-07 @ 10:37:10
Gomorgon på er!
Igår kväll var det ju jobb på gården och även fast antalet "gäster" är betydligt färre än från "min" tid, så har vi inte vart så här många på år och dar! Haha, nej. Men iallafall inte sen jag började 6:an.
Men det gick bra...Ända kruxet var att the "master leader" hade ledigt idag och hade glömt att lämna nycklarna till kassamaskinen så dem fick vi klara oss utan. Det gick bra ändå men lite klantigt var det ju, hah.
Har också gått runt sen igår eftermiddag och väntat på ett mejl från min mentor. Det är nämligen "utvecklingssamtals-tider" och jag väntar på mina omdömmen från alla lärare. Och min mentor är Matte o NO lärare och han sa att han skulel skicka ut omdömmena på mejlen igår eftermiddag!! Men nej, varken då eller nu hittar jag ett mejl från honom i mammas inbox!?
Får hoppas att han skickar dom idag! Eller att kanske någon annan lärare har tid att pallra sig över till datorn och skicka ut dom....(men det tror jag knappt...)
Och idag blir det troligen in till stan och ikväll bli det in till Kenneth m familj. Ska se fotboll och film där, mysigt och så blir det säkert mat och spel.Haha.

Nej, nu ska jag kolla över bloglovin listan och läsa lite bloggar ett tag. :D
Ha det bra

Kommentarer
Emelie

Nu har jag fått ditt mejl! Jag har tyvärr inte tid att svara på det just idag, men imorgon ska jag sätta mig ner och klura ut några svar :) Jättegulligt mejl förövrigt!


URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/
DATUM: 2009-02-07 TID: 10:37:10

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback