Tisdag Kväll

000Photobucket 2009-02-03 @ 18:42:08
Nu har jag suttit och kämpat lite med "Spelar listan 2009" som jag fick i uppgift av tränaren att göra. Funkar inte att skriva ut för vår skrivare är helt knäpp och gör aldrig som jag vill. Så jag fick mejla över den till pappa så får han fixa det sista.
Ska ju ha med den till träningen imorrn som förövrigt innehåller snabba fötter. Plus att Emma komme rhit imorgon eftermiddag.
Och så är det So läxa på Egypten och större läxa har jag aldrig sätt, slår vad om att det egentligen är ett prov bara att de inte ville stressa upp oss med ett prov, så de kallar det för läxa...
Nej, orkar inte!! Ligger ju fortfarande efter med sömnen och allting också så...Jag tror jag kolappsar vilken secund som helst!
Ikväll ska jag se "mästarnas mästare" och Heja ARA!!!

Kommentarer
BAACKONTRACK

godmorgon söt :D

fin blogg!


URL: http://baackontrack.blogg.se/
DATUM: 2009-02-03 TID: 18:42:08

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback