Bloggen faller samman!

000Photobucket 2009-02-03 @ 15:44:04

Gud vad arg jag är på mig själv! Hatar att jag aldrig uppdaterar ordentligt. Om jag ens gör det så skriver jag bara något kortffattat om dagen typ "imorse åt jag rostat brod GOTT!, sen åkte jag till fotbollen efter det var jag med Emma, vi var på stan...." ????? SUCK! Det är inte såhär jag vill ha det. Hittade nyss en av mina favorit bloggar (en till, till listan) och det är precis så jag vill blogga! Varje inlägg handlar om något intresant, hon tar sig tid och allt blir så himla bra! Men att ta sig tid när man är 13 (snart 14) är inte det enklaste men jag vill att det ska gå iallafall! Så nu ska jag för absolut sista gången tänka över min blogg situation och komma fram till något klokt. Undara liksom hur fan blondinbella klarade av att börja blogga vis 14 års ålder? Helt sjukt! Men jag ska också klarar det faktisk, alla verkar ju kalara det utom jag!? ALla klarar av att ta sig tid, alla klarar av att få ihop ett inlägg som inte ser "ihoprafsat på någon minut" ut. Bloggen börjar nu bli en blogg där de¨ända kloka inläggen jag får till är inlägg som handlar om hur jäkla kass bloggen är och om mina blogg-val hit och dit. Men allt handlar väl om att jag gör innan jag tänker. Tänker alltså inte igenom saker innan jag gör dom...Vilket nästan alltid slutar med missnöje fårn min sida.
Måste också få kontakt med min personlga Ekonom (med andra ord Emma) var länge sen jag träffade henne nu och känner för en prat stund faktisk!


Kommentarer
Anna [nannah]

Svar: Hej! Jag är jätteledsen, men jag får den frågan så gott som dagligen och jag har inte riktigt tid till att sitta & göra bloggdesigner till alla. Förlåt ..



Lycka till med bloggen, jag lovar att du kommer hitta nån med mer tid & som säkert gör mycket snyggare designer än vad jag gör.



Med vänliga hälsningar, Anna


URL: http://naannah.blogg.se/
DATUM: 2009-02-03 TID: 15:44:04

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback