Första strulet!

000Photobucket 2009-02-10 @ 16:23:18
Ja, nu mitt uppe i blogg-bytet så känns det inte som någon större ide att uppdatera så hemskt men kom ändå på något spännande som jag tror att jag själv skulle tycka vore kul att läsa om några år.
Men först och främst så måste jag säga att jag aldrig tidigare förstått mig på vad alla gnäller om; att blogg.se bara strular och håller på och jag blev lite trött på alla som bara gnällde eftersom det tydligt inte drabbade alla. Men nu, nu har jag också råkat ut för krångel! Jag vill ju nämligen använda min rikigt e-post adress till nya bloggen men det verkar inte funka eftersom jag redan använt den till ett konto här på blogg.se för år sen! Och har nu haft mejl kontakt med någon kundservice och det känns inte rikgit som att vi förstår varann. Jag menar en sak och hon svarar på en annan och nu har jag väntat i snart 20 minuter på att hon ska svara (vilket inte händer) så nu har jag tröttnat och ska göra något annat. Min önskan var ju nämligen att ha möjlighet att skapa nya bloggen på alla hjärtans dag, vore lite kul men om det fortsätter så här komme rden väl inte vara klar tills min födelsedag ens...

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback