Fotboll...last day

000Photobucket 2009-02-01 @ 15:46:20
Sådär. Var ju skit sur på alla som förbjöd mig åka in till södervärn igår natt men idag, speciellt imorse, vad jag jävligt glad att jag stannade hemma!
Hade bestämmt att åka in och koll apå en match i Säva kl 7.30 så jag ställde kl på 6.30, den ringde som planerat och allt sånt med jag orkade inte och tryckte bara snooza knappen hela tiden, till slut kom mamma ner (då var den väl 7 någonting) och jag sa att jag hade koll på tiden och allt sånt, sen gick hon upp igen. Ja, gick upp kl 7.15 och bestämmde mig för att skita i den där halv åtta matchen, ärligt talat så var jag nära att skita ialltihopa då jag bara kände hur matt jag var och att varken kropp eller huvud egentligen inte orkade. Men iallafall så såg jag lite på Dr.phil, åt frukost och gjorde mig iordning sen begav jag mig.
Kom lagom till match start mellan Fc Gute och Aik (den matchen jag helst ville se) träffade Hannes jag vi hängde väl ihop hela dagen, träffade Occe, Murat, Viktor och Nicklas också. Och då alla jag kände hade spelat klart gick jag och Hannes till Södervärn och kollade på lite finaler sen kom också Matilda. Sen vid 2 någongång cyklade jag hem och nu har jag snart klämmt i mig en hel påse cheese bollz. Dangerous...

Kommentarer
Anna

Skicka det som en kommentar, så läser jag det & raderar sedan det.



Mvh Anna


URL: http://naannah.blogg.se/
DATUM: 2009-02-01 TID: 15:46:20

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback