Skippa duellerandet!

000Photobucket 2009-02-08 @ 11:07:33
Jag antar att hela sverige satt som klistrade framför melodifestivalen igår kväll. Har av erfarenhet lärt mig att melodifestivalen tittar man på vare sig man tycker att det är bra och underhållande eller allmänt dåligt.
Jag har en ganska blandad åsikt...Det ända som är bra och underhållande är dessa vardera 3 minuter då det framförs en låt, vare sig låten är bra eller dålig så är det ändå det bästa. Sen allt detta med röstning, meningslös "mellanakt", och olika dueller (??) är det sämsta! Särskillt i år då dom dragit ut på det ännu mer än förra året! Sen är det ju alltid något "skandalöst!!!" som ska stå i tidningarna dagen efter! SUCK har inte läst tidningen ännu men jag kan tänka mig att Shirley var helt chockad över att hon inte kom till final (eller ens andra chansen) och "lämnade festligeheterna gråtandes" och Caroline Af Ugglas hoppas säkert på med kränkande frågor och "komplimanger".

Aja, annars var kvällen hemma hos tränare m familj helt okej. Och idag är det träning med ett förtippat lågt antal! Kanske 3-4 st dyker upp om vi har tur. Sen ska jag nog kasta mig framför en film och vila (blev rätt sent igår...)

Kommentarer
Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!


URL: http://ccristin.blogg.se/
DATUM: 2009-02-08 TID: 11:07:33
Frida

Följa varandras blogg via bloglovin? :P


URL: http://friiidajohansson.blogg.se/
DATUM: 2009-02-08 TID: 11:07:33
Allie

Varje år efter att melodifestivalen är slut säger de flesta att det var sista gången jag följer detta, men nästa år sitter man där igen. Tror det är precis som du säger att melodifestivalen följer man i vilket fall som helst. =)



Super fin blogg btw. :)


URL: http://whirlygirl.blogg.se/
DATUM: 2009-02-08 TID: 11:07:33

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback