Funkar det?!

000Photobucket 2009-02-06 @ 17:14:35
Hallå allihopa!
Ikväll blir det jobb på Gården, ska vara på (nästan) fullstyrka ikväll eftersom det är ett lite större "disko" med tävlingar. priser och grejs eftersom 4:orna får komma. Kul! fast man är nog rätt matt där vid 9 någonting då de går hem så då fasar man väl för nästa gång...Haha. Nej, riktigt så farligt blir det nog ingen annanstans än i min fantasi. Aja, var inne på en sida nu där man kunde fixa smiliesar till bloggen! Älskar smiliesar på bloggar, är jag ensam eller? Så ska testa nu om det funkar :) :p :D (Funkade det?)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback