Kanske 0 eller B?

000Photobucket 2009-02-05 @ 17:36:43
Hallå!
Ännu en vanlig dag...Imorgon blir det iallafall jobb så lite livat blir det iallafall...
Men idag slutade vi 15.05 och sista lektionen var NO med Ida (vikarie) där fick man om man ville se vilken blodgrupp man tillhötrde men, nej. Det var inget för mig. Man var ju tvungen att stinga hål i fingret och när jag ser att Murat får ont så...nej. Om han tycker att det gör ont...Vad tycker då inte jag?
Så nej. Väljer att gissa min blodgrupp istället....Kanske...mhumm...0? Eller B?
Förövrigt så lånade jag en bok idag. Haha. Gick faktsik hela långa vägen från skolan till biblioteket i snöväder och slask bara för att låna boken "Freedom Writers Dairy", vilket innebär 300 sidor skrivna på engelska. Men det ska jag väl ändå kunna ta mig igenom.
Plus att vi ska ju läsa en engelsk bok nu och skriva en recention i April...Då bör jag ju ändå vara klar!
Har hitintils bara läst "Foreword" skrivet av Zlata Filipovic. Och hitintils är det jätte bra.
Ska nog fortsätta läsa nu,
ha det bra <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback