1-1

000Photobucket 2008-12-07 @ 18:18:02

Äntligen tillbaka i Vibble. Sitter nu och lyssnar på lite julmusik och tar in dagens match.
Matchen gick ju mot AIK och det är alltid lite spänt mellan oss och AIK. Vi ligger på samma nivå och fajtas alltid om finalplatser och serievinster. Men iallafall, det blev 1-1. Gry gör ett super snyggt mål i början och sen dalar det bara neråt (spelmässigt) de får in ett mål efter en inspark. SUCK. Men där slutar det. 1-1 alltså.
Resultatet kan bero på många saker; Vi var bara 1 avbytare på varje position, vi hade kanske en dålig dag eller så var AIK helt enkelt super taggade.
Måste också missa IDOL-finalen på Fredag. Får väl ha sms kontakt med någon eller så får jag se reprisen. De två sista matcherna (mot P18 o När) spelas då i Slite och vi är väl inte hemma förens vid 9-tiden skulle jag tro.

Nej, ikväll ska jag se någon svensk film (är inte så stort fan av dom) men men. Får väl se hur den är. Men nu ska jag läsa lite bloggar och bara surfa runt lite tror jag.

Ha det Gott!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback