2 Advent

000Photobucket 2008-12-07 @ 10:12:27
Hejsan!
Sitter ni och njuter av min design? Ja, tänkte väl det :D
Idag ska jag tillbringa mesta dels av dagen i en kall bil! SUCK
Idag är det ju dags för den 3:dje matchen i Futsal kvalet. Och jag kan inte fatta att dom lägger en match mellan 2 visby lag ute i Hemse?
Är alla, Säva, Södervärn, X-huset, upptagna eller? (X-huset kanske inte är ämnat för fotboll, kanske inte ens håller i futsal standard men jag tror inte att AIK (som vi ska spela mot) bryr sig så mycket bara vi slipper ut i Hemse!
Dom har ju lokaler på P18 också...?? Men nej, tydligen så duger bara Hemse.
Men men, tycker det är ganska kul att åka bil, det är riktigt lyx för mig eftersom jag cyklar vart jag än ska.

Och så är det ju 2 advent idag, men jag känner ingen riktig julkänsla faktisk...
Jag menar, Julkalendern? Vad tänkte skaparen av den med egentligen? Vad fattas, Jo! Snö, för det första. Sen julmusik lite svagt på i bakrunden, tomtar (inte några jävla kyklingar!!) och kanske lite julpynt i hemmet, men nej då!
Istället kör man på en grå (och aldeles för modernt designad) stad, det ända man hör i musik-väg är ledmotivet och det ända man sätt (förutom kyklingar och hönapönor) av tomte är en skäggig man som inte ens är tomten!?
Och hela deras hem är helt tekniskt med massa morderna prylar över allt! Och varför är lussekatterna, näst intill, gömda!?
Ett stort plus vore ju om de kanske bakade lite pepparkakor och hade lite julfika någon gång...

Jag älskade verkligen förra årets! Med Elfrid och allt. Redan från första början viste man att det här skulle bli något bra! Och man längtade verkligen för att få se nästa avsnitt och om man missade något så bröt man ihop! Där var det snö, önskelistor, tomtar, pynt, musik, tomeverkstaden, nissar, tomemössor, pepparkakor, lussekatter, snöbollskrig!

Det är det en riktig julkalender ska ha med tycker jag! Plus att den hade lite spänning att HUR SKA DET GÅ?
Kan dom inte visa den nästa år igen? Tycker inte ni det?

Nej, gud vad arg jag är.

Ska gå och äta en pepparkaka tror jag.

Hejdå, skriver mer sen. Och ikväll får ni höra om matchen!

"Snön kom med en grå julkalender"

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback