27 December

000Photobucket 2008-12-27 @ 16:19:09
Hejsan.
Som jag sa igår så är det inte så mycket att blogga om nu i jul då det mest är slappa och umgås med familj o vänner. Men idag så har jag iallafall spelat lite fotboll; Ica cup. Det gick väl sådär spelmässigt men poängmässigt så är vi vidare till final. kul!
Vet dock inte vilka vi ska möta än, p18, Stenkyrka, Aik eller VSB? Hoppas nästan på Stenkyrka så vi får en revansch mot dem. Fast då gäller det ju att vinna....annars gör man ju sig bara till åtlöje...

Och nu ikväll så ska vi in till Mulle & Kattis för lite pizza. Gott!

Har också sätt klar One Tree Hill säsong 5. Och jag säger bara såhär; JAG MÅSTE HA SÄSONG & NU!!!!!!!!!!!!!
Ni som har sätt 5:an fattar vad jag menar och ni som inte har sätt....Ja, då var det inget.
Ha det bra allihopa!

Vad ska ni göra på nyår föresten?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback