6 December=Ingen julshopping :'(

000Photobucket 2008-12-06 @ 10:54:31
Hej allihopa.
Vaknade för typ 10 minuter sen...Eller först så vaknade jag vid 8 sen somnade jag om och sov tills nu. SUCK.
Och Emma ville inte gå på stan heller så...Idag blir det jag och One Tree Hill tror jag. Mamma är heller inte hemma, André är på träning och pappa sover. Men nu så har vi iallafall bestämmt att vi ska gå på Onsdag men det kommer säkert något emmelan med min fotboll eller hennes kör så...
Annars får vi helt enkelt vänta tills den 20 som först var vårt riktigta "Julshopping-datum". Men 1. det är så långt kvar och 2. Om man inte hittar något åt alla så är man ju lite i kris läge...Så jag får väl köpa de flesta av mina klappar själv.

Imorgon ska jag spela fotboll också...en 20 minuters lång match ute i Hemse (en 1timmes bilresa bort). Det känns så trist att åka iväg då bilresan dit är längre än vad man får spela.

Helgen blev väl inte helt perfekt men bättre lycka nästa helg.

"Snön kom med väntan"

Kommentarer
ERIK

Händer idag? :)


URL: http://eerikandersson.blogg.se/
DATUM: 2008-12-06 TID: 10:54:31

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback