Den bloggen har bra blogg-inflytande på mig!

000Photobucket 2008-12-18 @ 21:10:59
Vet ni vad jag ska göra!? Jo, jag tänker härmed följa Blondinbellas blogg dagligen. (Har annars bara kollat in den i brist på annat) men jag har märkt att den bloggen har bra blogg-inflytande på mig. Så fort jag läser den så börjar det klia i fingrarna och så vill jag blogga. Ibland är det ganska jobbigt också då jag inte vet vad jag ska blogga om. När jag har skrivit om de mest intresanta i skolan och om mina senaste köp o.s.v. Vad skriver man om då? Hittar någon nyhet från aftonbladet, läser, bilder sig en kort (och helt ogenomtänkt) åsik om något man inte ens bryr sig om och lägger ut. Haha. Som nu t.ex. Jag bloggar om att jag gillar att blogga efter att jag läst Blondinbellas blogg (!?) idagens läge skulle jag nu använt ordet "Ofta" ett ord som smittar av sig. För orden "ofta" och "synd" är ord som nu fått två helt andra betydelser än vad de egentligen betyder. I början gick jag omkirng och störde mig på att alla sa ordet "ofta" HELA tiden. Så fort någon sa t.ex "Gud va' gott det är med gelehallon" då var någon direkt där och la till komentaren "ofta" som ibland följdes av ett fniss/skratt, en elak "titta-snett-blick" eller med en taskig attityd röst.

Jaja, nu ska jag börja göra mig iordning för sängen och se ett avsnitt av One Tree Hill. Imorgon är ju sista dagen i skolan sen JULLOV!
Imorgon kommer jag också skriva ett inlägg om futsal :D Är jag tjatig!? :D Haha. Har babblat om det här futsallen ända sedan bloggen begining!

Go'natt!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback