~Djupet blir nästan deprimerande~

000Photobucket 2008-12-30 @ 20:16:43

Gokväll allihopa!
Såg nyss några snuttar av One Tree Hill säsong 5. Jätte mysig! Och jag tror nog att säsong 5 är min favorit. Den har sånt djup...allt som händer och sägs är så otroligt djupt, näst intill deprimerande. Nu när jag såg igenom den (vilket jag förövrigt gjorde på 3 dagar... :D) så grät jag nästan i varje avsnitt. Men nu får ni inte missförstå mig och tro att allt bara är mörkt och suddigt. Visst den är oendligt djup men sen finns det ju dessa underbara stunder. Stunder då jag kommer på mig själv sitta med världens största leende. Håren på armarna reser sig hastigt och det går som ett pirr genom kropp o själ. En av dessa gånger som jag kommer ihåg väldigt starkt är då Quintin kommer tillbaka i laget som Guard. Han går in i salen samtidigt som "I'm in love with a girl" (av Gavin DeGraw) spelas. Och det går inte att beskriva, det måste ses med egna ögon! Helt ofattbart och det fina med det hela är att det egentligen inte är något speciellt. Ingen föder barn, ingen lämnar ifrån sig ett. Ingens hjärta krossas...Ja, det är ett sånt där tillfälle som var människa upplever i vanliga livsmedelsaffären eller i en bilkö. Unbeliveble


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback