~Gavin And Kate~

000Photobucket 2008-12-29 @ 12:21:40
One Tree Hill är en serie som fokuserar mycket på musik och sång. Några exempel är ju bara Peytons nattklubb Tric, Haley, Amatörkvällen på Karen's Café, Nya stilen på Karen's Café då hon vart borta, det i varje avsnitt spelas MINST 5 olika låtar. Ja, sen finns det ju mycket mer som jag inte kommer ihåg eller orkar skriva upp.
För tro det eller ej så har jag faktiskt fått båda mina musik-idolen från One Tree Hill.
Den ena är Gavin DeGraw som som också gör ledmotivet till serien. Och den andra är Kate Voegele som man inte möter förens i säsong 5. Båda är så otroligt sång begåvade och det finns inte en ända sång med dem som är dålig.
Och nu har jag inte en aning om hur man lägger in filmer från Youtube på den här bloggen så ni får bara adressen. Men lova att lyssna på dom för dom är så himla bra! Verkligen!

Gavin DeGraw: http://www.youtube.com/watch?v=ftZ0jpYdn70

Kate Voegele: http://www.youtube.com/watch?v=3t25VtupZaI

Enjoy <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback