Girlfight!

000Photobucket 2008-12-05 @ 15:34:24
Hej allihopa!
Blev klar med Engelskan igår för alla som undrar. :D Och så var det ju So provet också...Jo, det kändes väl bra. Blandade bara ihop Babylonierna och Assyrierna och så blandade jag ihop Homo Sapien och Homo Erectus....SUCK!
Och så glömde jag en grej på Sumerernas uppfinningar men men. Hoppas att jag får VG den här gången!
Och vi tjejer fick rensa luften idag. Eller ja, för att undvika slagsmål och skrik så fick vi göra den genom Henke så det känns lite smp skummt mellan tjejerna nu. Eller asså det finns typ två grupper tjejer o klassen. 1 gäng som killarna tycker är pluggisar (fast vi egentligen inte är det utan vi gör det vi ska och vi är inte ute på fester halva nätterna) sen har vi det andra gänget som killarna tycker är sååååå snygga (men som egentligen är fula som as med breda höfter!!) och dom skiter i allt plugg och är ute och festar halva nätterna. Dessa två grupper har alltså kommit i fejd. Eller det började med att två av dem började bråka (båda stod utanför dessa två grupper då) och så gick de till varsin grupp.
Så Henke sa att vi helt enkelt inte skulle titta på varandra. (Vilket är jätet svårt för mig eftersom att jag vill höra och "vara med" över allt, i alla diskutioner)
Men jag tror att det är bäst såhär. Men vart är sammanhållningen?
Aja, det känns också lite småskumt att gå förbi dom i korridorerna eller om man sitter vid samma bort eller så för man vet ju inte var Henke sagt till den andra gruppen...
Men det känns ändå som om jag är ganska utanför hela konflikten vilket käns skönt. Har liksom lärt mig att skaka av mig allt och skita i allt och alla som har något emot mig och vad jag tycker. (Tråkigt nog så verkar jag vara den ända som har lärt mig "skaka av" och "skita i" tekninken så det blir ofta bråk och ivriga diskutioner överallt ändå..SUCK!

Nejmen annars har det var jätte roligt idag. Fredagar är ju ganska lugna, inte så stressiga.
Ikväll ska jag ju se idol, någon som vet vad det är för tema? Inte jag iallafall, sen så ska jag nog till gården. Kanske ska jobba, vet inte. Men Emma L skulle typ dit så jag får väl också pallra mig dit då.
Kanske kan ringa och fråga Emma om hon vill sova här?
Hon och jag ska ju på stan imorgon så...Hmm. Fast det kanske är lite sent? äsch, Kan ju ringa och fråga.
(Oj, nu diskuterar jag visst med mig själv...)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback