Gud Jul <3

000Photobucket 2008-12-25 @ 18:06:18
Hej allihopa o God Jul!
Hoppas att alla hade en riktigt bra julafton att juldagen och annandagen blir lika bra!
Vad har ni fått?
Jag har fått:

3500 kr
One Tree Hill (säsong 5) (Har redan sett klart 3 skivor=11 40 minuters avsnitt)
Christina Aguileras parfym (som tydligen vann årets doft eller nått. Kul!)
En prenumeration på Elle
Underkläder
Pyjamas
Presentkort på strövet
Ett hemmagjort halsband (av kusin Hampus! Urgulligt!)
Godis
Mamma Mia-the movie
Choklad-chips
En faktabok om Grekisk mytologi



Så, då tror jag inte att jag glömde något!
Är asnöjd med allt, fick precis vad jag ville ha! Och eftersom jag älskar att få höra långa och utdragna historier om era julklappar så beordrar jag alla att skriva ner en lång lista på allt ni fick! Utse också en favorit present!
Min favorit måste ha varit One Tree Hill-boxen eller boken om Grekisk Mytologi! Eller kanske Mamma-mia filmen...
Äsch, jag vet inte vilken jag tyckte mest om!
Men annars var det jätte roligt på julafton (och da'n före så klart!). Jätte roligt att gammel farmor Ingrid kunde komma ut till Vibble också (Tack färdtjänst, vad skulle vi göra utan er! <3) Jag står henne inte så nära men jag får ju så lätt dåligt samvete och tycker att alla måste vara med.
(Kan ligga sömnlös i timmar för att en tröja som mamma ville ha var slut i hennes storlek) Jag vet att det är helt patetiskt men innerst inne är jag väldigt skör!

God Jul <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback