Julfrågor!

000Photobucket 2008-12-01 @ 16:15:08
Vet att det inte är så många som läser men jag tror iallafall att Jasmine, Emma, Matilda o Bea läser därför så vill jag iallafall att de svarar. Och om det finns någon mer så svara svara svara!

Jul frågor!

1. Vad ska du ha på dig på julafton?
2. Beskriv in i minsta detalj hur och var du ska fira din julafton
3. Vad står högst upp på Önskelistan?
4. Vilken present (som du ska ge bort) är du mest nöjd med. (Spelar ingen roll om du köpt den än eller om du bara tittat ut den) Skriv gärna vem du ska ge den till.
5. Är det någon som vet vart jag kan köpa en sån här jätte lång tomtemössa!?

Kommentarer
Jasmine

Haha jag svarar självklart! :)



1. Hmm.. Tunika + leggings ?

2. Jag ska fira julen hos min mamma, vi ska ha en fin julgran med mycket julklappar under och så ska vi äta massa gott med kompisar! :P

3. Massa filmer :) kan inte rabbla upp alla

4. Eh, den jag är mest nöjd med är nog till Pappa för jag har inte bestämt vad jag ska köpa till dom andra, det får bli en fin chokladbok ;)

5. Last Question , aa jag vet, det brukar finnas på Åhléns men Lekstugan kanske oxå har :)


URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
DATUM: 2008-12-01 TID: 16:15:08

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback