Julfrågorna...

000Photobucket 2008-12-01 @ 17:43:01
Jaha, då får jag väl ta mig ann mina egna frågor.

1. Jag ska försöka hitta en såndär "Frans kläning" , eller ja, vad dom nu kallas. En klänning med fransar iallafall. Och så leggings. Blir säkert massa smycken och sånt också. Och så ska jag nog krulla håret.
Och så ska jag ju ha på mig en sån där super lång tomtemössa (som jag MÅSTE ha)

2. Ska nog fira julen som jag gjorde när jag var liten. Vakna, mysa lite, cykla till Mommo, äta lunch se kalle anka och öppna paket, sen hem, mysa lite, sen gå in till farmor o Farfar, träffa kusinerna och så. Äta kvällsmat, öppna oaket och mysa lite där inne. Sen så typ vid 7-8 någon gång hem igen mysa och öppna julklapparna här hemma. Se lite Karl Bertil Johnssons jul och så "Svensson Svensson"  Vill egentligen fira med min Morfar också men nej, har aldrig gjort det... :(

3. One Tree Hill (Säsong 5)

4. Ehh, mommos, mormor-bok tror jag.

5. MÅSTE LETA!!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback