Klapparna klara

000Photobucket 2008-12-21 @ 19:53:27
SÅ, idag har jag verkligen hållt igång. Eller ja. Kanske inte hållt igång på så sätt att jag vart ute på en joggingrunda eller spelat någon match eller så men jag har faktik hunnit med jätte mycket (kan bero på att jag typ inte suttit något vid datan...)
Dagen började väldigt lugnt. Gick upp vid 9 och såg julkalenderna (börjar bli ganska spännande nu mot slutet...) åt frukost och kolla lite på tv.
Brorsan åkte på träning så jag passade på att få lite privat tid vid datan utan en brorsa som hänger över en och är nyfiken...
Sen vid 13.00 någongång började jag faktisk städa rummet..Något som inte hänt på säkert 1år. (att jag städade själv alltså, inte att det inte har blivit städat på ett år..)
Det tog 1 1/2 timme och det blev riktig grov städning. Med undaplockning, damning, några drag med damsugaren och lite avtorkning...
Städade som en galning i 1 1/2 timme alltså i tackt till ABBA skivan och några sms. Hittade en hel del hårstrån också. Om jag inte visste att man inte börjar tappa hår av själva cancern utan av behandlingen så skulle jag vart jävligt orolig nu...Tappar hår hela tiden! Och borstar mitt hår flera gånger om dagen då jag fäller av mig tonvis med hår.

Iallafall så efter städningen så smakade jag på tårtan som vi fått från "Gudinges" (tror jag att det hette). Jätte god!
Sen fortsatte jag med en av mina "Emma-klappar". Som nu är helt klar! Nu längtar jag tills jag får ge bort allt. (Tar sån plats!!!)

Nej, nu ska jag kolla litemer på en ny sida som jag blivit medlem på. En sida med inriktning på språk. lingofriends.se
Jätte kul sida faktiskt!

Hejdå <3

Kommentarer
sillen

bra så du vet emilia så är jag nästan klar med din present oxo ska bra köpa den imorn =D


DATUM: 2008-12-21 TID: 19:53:27

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback