~Kolla siffrorna~

000Photobucket 2008-12-30 @ 20:59:55
Måste bara säga att idag har jag faktiks haft 16 unika besökare och 42 "All page"-besökare. Vad nu det betyder? Jaja, om man skiter i texten och bara ser på siffrorna så blir alla lyckliga o glada! Skit alltså. Tänk att så många ser min blogg...Sen att det inte är så himla många egentligen eller att det kanske bara är 5 av dem som faktisk läst vad som står...det skiter jag i. Som jag sa, siffrorna är allt som betyder något just nu!

....Kommer nog få skäll av Emma sen...Har bloggat ganska mycket nu va?.......

Kommentarer
Sillen

Emilia!!!!

Vad har vi sagt om att skriva så mycket på en dag :)

Jag hinner ju inte läsa!!!


URL: http://skogsfolketsflicka.blogg.se/
DATUM: 2008-12-30 TID: 20:59:55

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback