Lever för det!

000Photobucket 2008-12-28 @ 20:17:47
Ja idag har jag tillbringat dagen till mestadels i Södervärnshallen för lite fotboll. Satt där på en hård och träig bänk från 13.30-16-45! Eller det blev väl en liten paus då jag o pappa också till macken och tvättade bilen men den pausen varade inte längre än 1 kvart... Men men, man ska ju inte klaga, för i slutändan så älskar jag ju att sitta där på bänken och titta, det är ju det jag bl.a lever för, inte sant?

Måste också säga att jag tar tillbaka ALLT jag sagt om "Blondinbella". Att hon är min förebild och stora idol och blablabla...Nej, nu sen hon började med sin tv-dagbok så har jag helt ändrat uppfattning! Jag trodde att hon var seriös, men nej, hon är bara som alla andra!!
Det har t.o.m slutat klia i fingrarna då jag läser hennes blogg (vilket jag nätt o jämt slutat med...) utan nu kliar det i fingrarna då jag läser Emmas blogg! Hon är asduktig på att blogga! Har inte upptäkt det förens nu då hon skirver varje dag, man får liksom som ett sammanhang typ. Jätte skoj!

Nej, nu ska jag kolla runt på lite bloggar!

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback