Lingofriends.se

000Photobucket 2008-12-28 @ 10:56:57
Hej!
Skulle egentligen åkt ut till Klinte idag för att kolla på lite 95:or som spelade fotboll men nej...Istället blir det till Södervärn för att se en massa 97:or springa runt på plan...
Jaja, inte riktigt lika kul men man får väl hoppas att man möter någon skojig där! (Emma ta dig till Södervärn!) Haha, skoja bara....
Nej annars så har jag mejlat lite med Addie (hon från Boston) och det är asbra språk träning! Så har jag ju blivit medlem på Lingofriends.se vilket är en hemsida för människor som kan träffas världenöver för att utbyta språkkunskaper, jätte kul!
Man får verkligen använda sin engelska.

Igår kväll var det också helt okej vid Mulle gott med pizza efter all äcklig julmat!

Hejdå <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback