Mina omdömmen! <3

000Photobucket 2008-12-16 @ 17:15:07
Hej. Idag har jag vart på riktigt flum-humör!
Henkes ben var bl.a inblandade! Annars så blir jag så himla glad då Henke påpekade att mina tröja var så fin. (Henke=mentor) Är detta normalt? Blev iallafall riktigt glad!

Men har egentligen inget speciellt att blogga om men jag fick mina omdömmen idag som jag tänkte dela med mig av för jag är himla nöjd!
Fick tillbaka Engelska provet idag också och jag fick 140/150 (vilket tydligen var super bra) och så undarar jag när Robinsson börjar? Eller har det redan börjat?
Dag, kanal, tid?

Men här är mina omdömmen iallafall;

Bild: förväntas nå målen
Engelska: förväntas nå målen med marginal
Idrott o Hälsa: förväntas nå målen
Matematik: förväntas nå målen
Moderna språk (spanska): förväntas nå målen med marginal
Musik: förväntas nå målen
NO/Teknik:förväntas nå målen
SO:förväntas nå målen
Slöjd:förväntas nå målen med marginal
Svenska:förväntas nå målen med marginal

Haha, vad tror ni? Ska nog satsa på något där jag får använda mina språkkunskaper. 3 av fyra "förväntas nå målen med marginal" var ju språk. :D Eller kanske kläddesigner. haha.
Glad att jag inte fick en ända "förväntas nå målen med stöd"

I eftermiddags var jag på stan med Emma, vi flummade bara runt och lyckades tillslut köpa en present till Emmas "Fejk farsa" som fyller 50 på torsdag. :D

Grattis.

Kommentarer
Emelie ( Tyra)

Hej hej!! =)

Ja min lilla pappis e mitt livs kärlek!! =)

Och det kommer bli fler kort framöver! många fler!!!

Tyvärr måste jag dock medela att lille ruffe-puffe inte kommer finnas på min blogg mer då hans matte inte längre pratar me mig =(

Men hon har en JÄTTE fin blogg www.blixman.blogg.se samt www.rudolph.blogg.se!

Jag e jätte dålig på datorer och vet tyvärr inte hur man gör designade bloggar =(

Men om jag lär mig så skulle det ändå bara bli mer rosa, svart och lila.... sån e jag! =)

Hoppas du får en bra dag!

// Emelie & Tyra


URL: http://tyratyra.blogg.se/
DATUM: 2008-12-16 TID: 17:15:07
Emelie ( Tyra)

Jag vill korregera mitt tidigare inlägg...

Det är JAG som inte talar me henne och allt beror på mig!

Dvs allt e MITT fel!

Hoppas detta går fram klart och tydligt!


URL: http://tyratyra.blogg.se/
DATUM: 2008-12-16 TID: 17:15:07
Emelie ( Tyra)

Nej då!

Det har bara varit ett svårt år...

Och då e det ju viktigt att vara tydlig! ;)


URL: http://tyratyra.blogg.se/
DATUM: 2008-12-16 TID: 17:15:07

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback