När, dom fegisarna!

000Photobucket 2008-12-12 @ 16:22:00
Jaha, då har När lämmnat WO (walkover) så det blir alltså 1 vinst till vilket betyder 7 poäng till IFK! Så det blir bara 1 match i kväll (haha, hinner på idol!). Är jätte nervös, jag har ju redan vart iväg en gång med 93:orna förra året och det var så himla kul så jag hoppas verkligen att vi vinner och får åka iväg. Men ändå så är det så himla jobbigt att man måste uppleva finalen igen. Förra året så var ju jag mest bara med som reserv (alla 93:or skulel spela i första hand) så jag fick inte spela något i själva matchen men sen blev det dags för straffar och jag skulle lägga den sista...Och såklart är det jätte jämt och jag är tvungen att lägga den. Jag har typ gråten i halsen för jag är så jävla nervös, tar en liten satts och lägger in en påpaj som går i tunnel på målvakten. Haha, och det ända jag kommer ihåg är Frida som skriker och hoppar. Och så räddar Gry deras straff och så vinner vi! Haha.
Men gud vad jobbig det är dagen innan finalen. Man går på toa 24.7 och då man sitter där på avbytarbänken så håller man ju på att dåna av!
Men det går säkert asbra.

Det var ju lucia firande i skolan idag också med ett super fint luciatåg! Men lite fika efter också. Gott!

Nej, nu ska jag äta och ladda lite sen bär det väl av.

Hejdå! 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback