~Om alla dagar vore som den här så dör jag lycklig~

000Photobucket 2008-12-29 @ 16:35:33

Idag har det vart en sån där bra dag. Om alla dagar vore som den här så dör jag lycklig. Idag så började dagen väldigt lugnt! Satt mest vid datan hela förmiddagen, såg också en del One Tree Hill, försökte få tag i Emma och bråkade lite med brorsan; En perfekt morgon :D
Sen vid 13.30 någon gång började jag sms:a och chatta med Bea som bjöd ut mig på lång promenad, haha. Hon fixade också så att jag får gå på Nyårsmiddagen ikväll. Men vid 2 någonting började vi gå mot Fridhem där gick vi lite vilse (Fast det ville Bea erkänna, haha) men vi hittade rätt tillslut och började gå hemåt. Jätte mysig promenad <3 Vilket vi kommer fortsätta med, kommer inte ut så ofta men jag känner ändå att det behövs.
Vi gick hem till mig och såg ett One Tree Hill avsnitt och sen nu vid 16.00 gick hon hem.

Nu kanske ni missuppfattar mig; Ja, jag vill bara promenera, se på One Tree Hill och vara med Bea resten av mitt liv. Nej, utan bara jag får göra saker!
Älskar då det kommer en dag med ett fullspäckat schema, massor att göra, stressa hit och stressa dit. Det får gärna göras lite spontana saker också. Gud vad jag älskar det!
Så idag har det vart en perfekt dag! Och det blir väl bara bättre ikväll på nyårsmidda'n. Undrar vilka som kommer egentligen, jag, Bea, Emil...kanske Jacob...Kjell. Haha, vilken middag!
Så sa Bea att vi inte ska äta förens vid 20.00, just tiden stör mig inte, älskar att äta sent eller gärna skippa maten alls men frågan är ju bara vad vi ska göra från 18.00 till 20.00? Haha, men Kjell o Emil har säkert planerat något skojigt!

Får väl hoppas att morgondagen blir lika bra. Ska ju vara i Södervärns hallen nästan hela dagen, Det är ju finaldag i Ica-cup. Kul! Brorsan spelar vid 10.00 någonting tror jag och jag spelar inte förens vid 14.30. Kul kul! Hoppas vi vinner bara!


Kommentarer
Bea <3

Jag känner mig Hedrad! På ett sätt :P Det var verkligen jättekul!! :D


DATUM: 2008-12-29 TID: 16:35:33

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback