Paris/barbie

000Photobucket 2008-12-19 @ 21:24:46
Alltså. Som jag skrev igår så bör jag läsa Blondinbellas blogg för att hålla min egen blogg igång. Hon har blivit lite som en förebild då hon bara på några dagar fått mitt självförtroende att stiga radikalt. Men iallafall blev jag så otroligt chockad då jag såg hennes nya tv-blogg. Min syn på henne var att hon var en ovanligt vuxen och mogen tonåring som hade kloka saker att säga och med en helt annan syn på det liv hon har. (Trodde i min enfald att hon ibland tyckte att det blev liiiite förmycket men tydligen inte då...)
Men sen jag såg det första avsnittet av hennes tv-blogg så måste jag säga att jag har ändrat mig lite. I mina ägon är hon inte längre den där ovanligt mogna 18 åringen (eller är det 17?). Utan en svensk veriation av Paris Hilton/barbie docka som skulle kunna offra familj, pojkvänn, kompisar. Ja allt för att få stå i ramljuset även under nattetid.
Jag kan ju fortfarande inte komma ifrån allt bra hon har gett mig men blev lite besviken bara då hon inte var den Bella som jag hade tänkt mig.
Det är ju också tydligen ett stort uppror mellan Bella och en ny tonårs bloggare (som sopar matan totalt) vid namn Kissie (har jag för mig...). Kanske ska börja läsa henne lite mer. Verkar vara rätt bra faktisk. Men vi får väl se.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig och vila upp mig för morgondagen :D

Go'natt <3

Kommentarer
sanna

Blondinbellas TV-dagbok ska nog tas med en nypa salt! Jag tror att det är ett nytt sätt att provocera. Och jag menar - allt hon säger där i är ju faktiskt sant - vem vill diska? Vem vill städa? seriöst, det vill man ju inte. Hon säger allt, alla andra tänker, högt!


URL: http://sannasrum.blogg.se/
DATUM: 2008-12-19 TID: 21:24:46
sanna

Däremot fattar jag inte hur hon kan ha MVG i engelska när hon säger "Can you learn us how to ski" ;P


URL: http://sannasrum.blogg.se/
DATUM: 2008-12-19 TID: 21:24:46

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback