Schemat för morgondagen!

000Photobucket 2008-12-03 @ 19:57:03
Hej allihopa!
Ja, träningen gick bra, Väldigt nöjd faktist! Ser fram emot spel på Söndag!
Och på Lördag ska jag och Emma julshoppa lite, ta igen lite förlorad tid, prata strunt och slösa pengar (ja, vi får väl se hur det går för Emma men jag kommer iallafall slösa!)
Och imorgon så ska ju jag, Emma och Jasmine på Soaren! Kul! Eller ja, ska se om Jasmine får några biljetter och så men det får hon nog!
Måste börja plugga till Fredagens So-prov imorgon också.
Har gjort upp ett schema för morgondagen som jag MÅSTE följa och ni får skälla på mig om jag börjar blogga (om det inte är inplanerat i schemat förståss!)

15.05- Cykeln rullar hemmåt.
15.30- Hemma, fixar mellis
15.40- Sätter mig ner i köket (eller i mitt rum) med mellis och skolböcker och pluggar!
16.30- Någonstans där tar jag mig en bloggpaus tror jag, vad säger ni om det?
16-50-Mer plugg
17.15- Börjar cykla mot skolan för att träffa Emma o Jasmine.

Det låter väl som ett superbra schema! Så, ska jag nog sätta mig ner och plugga lite på håltimmen imorgon också. Kanske blir en toast, vem vet?

Det jag ska plugga är väl So (prov på fredag) och Engelska (deadline Fredag) Men So;n är ju bara vanlig påläsning och så men Engelskan är lite jobbigare. Ska skriva en sammanfattning på ca 200 ord om ett kapitel på 4 sidor, skriva fakta om McDonalds (helt onödigt enlig mig!!) och så har jag 1 arbetsblad om engelska subbstantiv också....SUCK!
Sa ju till mig själv att den här månaden skulle jag INTE sitta det sista dagarna med Engelskan som bly över axlarna utan att jag skulle vara klar vid det här laget...men nej! Tydligen så vill mitt liv jävlas lite.

//Emilia


"Snön kom med massa prov och deadlines!"

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback