Shopping

000Photobucket 2008-12-22 @ 16:40:20
Hej allihopa!
Idag hade jag planerat att se en "Air bud" film (älskar dom!) men så blev det såklart inte. Utan jag o mamma cykla in till stan.
Mamma (som är så otroligt noga med att vi ska få exakt lika många julklappar och allt ska vara av samma värde) skulle köpa en sista julklapp till André. Det blev "Big Brittan" (eller vad den nu heter och stavas) säsong 2. (Man kan väl säga att det var ett desperat-köp.)
Sen träffade vi mommo och Nicklas (morbror) vi åt lite på McD och sen gick mamma o Nicklas och köpte julklapp till mommo. Medans jag fick hålla henne sällskap. Det blev en ny mobil telefon. Jag tror att det blir lite blandade känslor från hennes sida...Först blir hon säkert jätte glad eftersom hennes håller på att falla sönder men sen kommer hon nog på att utvecklingen har gått framåt och för att kunna ringa ett samtal måste man kunna en jädra massa mer! För så är det ju idag. Ett sms. Herre gud!

Sen köpte jag de två sista delarna i min julaftons outfit! Ett par svarta nylon strumpor och ett pärlhalsband. Nu kommer jag vara assöt <3
Ganska synd att så fort man klär upp sig i skolan så blir man totalt uttittad!!

Just nu sitter jag bara här och väntar på ett mirakel! Väntar på att snön ska lägga sig som ett täcke på marken!
Wish!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback