~Silver iallafall...~

000Photobucket 2008-12-30 @ 16:59:33
Ja, det blev inte guld som vi hoppats på men ett silver iallafall.
Första målet gjordes av oss sen fick Stenkyrka in ett mål och så ett till. Så det stod 1-2 ett bra tag. sen i slut minuterna så får vi in ett mål! Det kommer från en inspark och snuddar på Olivia och Matilda och går in i mål men enligt domarna så gälldes inte det för dom såg inte att det tog på någon innan den gick in så vi förlorade orättvist. Men men, det är inget att göra åt. Synd bara att domarna har synfel!
T.o.m dem på läktarna såg att det blev mål. Det är nästan så man tror att dom var mutade. Men men.
Har också fått mig en rejäl pratstund med Emma och vi planerar en heldag på Fredag, skönt! Var så länge sen vi hittade på något. Måste också börja planera mina nyårslöften. Har nästan slutat helt med dem eftersom jag har sån otroligt dålig självdisiplin så jag håller dem aldrig! Har aldrig hänt! 
 Nej nu är nog varmvattnet klar så jag ska väl hoppa in i duschen och ta en långvarm dusch.

Ha det bra allihopa och ha det så bra imorgon!  

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback