Turkiet 08

000Photobucket 2008-12-06 @ 19:06:18
Den senaste timmen har jag suttit ihop krupen under skrivbordet och försökt fixa skrivaren/skannern.
För eftersom jag inte har någon digitalkamera så är det väldigt bra att kunan skanna in sina bilder på datan. Så nu äntligen fungerar både skrivaren och skannern så nu är jag i full gång att skanna in massa bilder.

Var ju i Turkiet mellan 9/10-23/10 i år och jag tänkte visa några bilder därifrån.
Så Enjoy!


Jag :D


Underbart! <3       (Kleaopatrastranden/klippan)


André utmanar mig på strangtennis, men jag vinner ju såklart ;D


Jag äter mitt käraste Granat Äpple! Smasken <3


Frukost som tillmesta dels består av choklad.
Chokladpudding
Choklad/vaniljpudding
Chokladflingor
Choklassmör
<3 <3 <3


För tidigt för choklad? .....Naje!


Glassbåten! <3


Ja, hoppas att ni är nöjda med att jag faktiskt lägger ut lite bilder (som jag lovade).
Ska bara komam ihåg att göra det också...hehe.

Kommentarer
Sofie

Svar; Japp, One Tree Hill it is <3 :)



Oh, vilka härliga bilder :) Gillar chokladfrukosten :P


URL: http://sofie1994.blogg.se/
DATUM: 2008-12-06 TID: 19:06:18
Jasmine

woho emilia, du sitter och smaskar på ett granatäpple! lyckobarn :) <3


URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
DATUM: 2008-12-06 TID: 19:06:18

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback