~I Forgot To Remember To Forget~

000Photobucket 2008-12-29 @ 11:54:34
Gomorron allihopa! (Eller det kanske börjar drasig mot mittpådagen men jag sitter fortfarande i pyjamas och med oborstade tänder så...)
Är så himla glad att både Emma o Bea verkligen kommit igång med sitt bloggande, nu är det bara Matilda jag väntar på.
Och både Emma o Bea har fått i ordning på deras design också, skitkul!

(Bea Om du är rädd att få något avslöjat så läs inte nedstående text...Säger till då du kan läsa igen)

Måste också bara säga att jag hittat mitt favorit avsnitt i säsong 5. "I Forgot To Remember To Forget" avsnitt 5. Hela avsnittet handlar mest om då Peyton säger NEJ då Lucas friar till henne. Nu kanske ni tror att jag älskar detta avsnitt bara just därför; Att Peyton säger nej, utan det är faktikst inte så. Utan det är så himla mycket kärlek! Och mitt favorit par (Brooke o Lucas) kysser faktiskt varann, eller okej, Lucas kysser Brooke och det är på fyllan men ändå. Men det är så himla fint avsnitt rakt igenom så!

(Bea du kan läsa igen!)

Egentligen älskar jag alla avsnitt då Brooke o Lucas är tillsammans (då menar jag inte att de behöver vara Pojkvän o Flickvän utan bara att de gör något tillsammans) De är det finaste paret i hela serien! Så ni som sätt serien så kan ni ju fatta varför min favorit säsong är 3:an och för er som inte ästt serien eller som inte sätt säsong 3 så kan jag bara säga att det är mycket Brooke o Lucas! <3 Asgulligt! Speciellt avsnittet "The Wind That Blew My Heart away"!

Ska också klippa mig snart. Och jag har börjat fundera på att klippa mig lite annat än vad jag brukar...Mamma sa något om snelugg eller lugg men jag vill helst se mig själv i det innan jag bestämmer men eftersom det är helt omöjligt så får jag helt enkelt chansa...Och om det blir fult så får jag väl stå ut med det....
Ska klippa mig hos en av Mammas gamla barndomskompisar som gjorde sitt Gesell-test på mamma då mamma var gravid med mig....vilket är en utmaning (man tappar typ asmycket hår då eller nått sånt) så hon är nog jätte duktig!

Nej, nu ska jag gå ner och fixa iordning mig och se vad jag ska hitta på idag. Eller så blir det en slappdag.

Hejdå <3

Ps. Jag har hittat den här coola grejen: ~. Så förlåt om det blir mycket sånt...

Kommentarer
Bea <3

haha, bra att du säger till :D

Kram


DATUM: 2008-12-29 TID: 11:54:34

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback