1 December <3

000Photobucket 2008-12-01 @ 16:09:18
Hallå! Kom nyss hem från skolan och ett kemiprov. Tyckte att det gick väldigt bra med tanke på att jag glömt boken i skolan och fick plugga lite snabbt på So:n. Påtal om So:n så var det väldans trevlig idag! En av mina favorit lärare Christina skulle vara vikarie för Karin och eftersom vi bara var halvklass (killarna var på badet) så fick vi göra lite vad vi ville, så vi pluggade till provet och Christina bjöd på äpplen och typ alla gick ner i Caffis och köpte O'boy så satt vi där och smaskade och pluggade till både Kemi prov och So prov (som vi har på Fredag. Så ska Engelskan vara klar då också...SUCK).

Och vi får ju inte glömma att det är 1:a december nu i allt plugg. (Känns som om det kommer bli väldigt lite julstök nu då plugget tar mycket större plats är förut) Men eftersom det är 1:a december idag så betyder ju det att Julkalendern började på både Tv och Radio i morse. (Jo, Jag vet att jag är 13 år men man växer faktiskt aldrig ur julkalendern!) Årets kalender på tv heter Skägget I Brevlådan och jag har, ända sen jag fick veta vad den hette och fick veta att den skulle vara otecknad, var väldigt bra inställd och tänkt att det blir en väldigt bra julkalender i år. Men imorse så..ja, var jag inte lika säker längre...Jag vet att det bara var första avsnittet men det kändes liksom aldeles för lite juligt, och ja, än en gång så vet jag att det var första avsnittet men ja, lite besviken är jag...


Men för att lämna julstöket en stund så vill jag bara säga att släkt kalaset för 94 årga Ingrid igår blev succe.
Många var där och det var kul att ta upp kontaken med gamla släktingar som jag inte träffat på år!
Många A o B kusiner också. Och så Hampus o Olivia såklart!


//Emilia 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback