Vart tog självdiciplinen vägen?

000Photobucket 2008-12-04 @ 14:57:53
Hej allihopa! Ni undrar säkert vad jag gör här, framför datorn nu redan kl 14.50...Ja, enkelt förklaring, Vi fick sluta 1 timme tidigare. :D
Men jag lovar, snart plugg, men jag måste erkänna att jag inte har någon somhelst självdisiplin alls!
Skulle kunnan säga till mig själv att shoppa (som en order) och skita i det bara för att jag inte har lust just då...
Samma med pluggandet...
Men idag så har jag vart ganska uppåt hela dagen! 6:orna var ju och kollade i skolan idag, och så kom brandmännen och pratade lite om anlagda bränder och visa film (det är typ folk som tänder eld på pingisbollar och kastar på varandra...!!??) En fråga bara....HUR TÄNKER MAN DÅ?
Henke fick också reda på en av mina svagheter....(typiskt!)...Att jag är så himla kittlig! Får verkligen panik och kan knappt andas, min tränare har också kommit på det så...
Men blev helt tårögd för en stund sen också, Emma har skrivit världens finaste text om mig! Super gullig och det behövde jag verkligen läsa idag efter som att jag har fått reda på att "folk" än en gång snackar skit bakom min rygg så nu ska jag göra något åt det. SUCK!
Men läs texten om mig här .  
Nej, nu måste jag plugga på So:n men jag börjar nog med Engelskan. (Översättning och fakta)

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback