Vart är julkänslan?

000Photobucket 2008-12-21 @ 12:11:41
Ja, någon vinst igår vart det ju inte. Förlorade på straffar. Men jag gjorde iallafall IFKs ända mål. :D
Jaja, det kommer fler tåg.

Efter det så träffade jag Emma på stan. Jag gick som vanligt (när jag är på stan med henne) runt och försökte hjälpa henne med all möjlig shopping. Igår låg fokusen främst på de sista julklapparna. Och jag som är klar med allt tycker det är riktigt skönt att slippa springa unt så här i sista stund. För det är ju ändå den 21 december idag. Men jag har ingen som helst julkänsla alls!?Vad har hänt? Tror jag behöver lite snö för att den riktigt ska komma fram...
Men allt bak är nog klart, julklapparna är klara och inslagna och imorgon åker granen in. Hinner ju inte göra det da'n före då vi ska fira hos mommo men tur är väl det så man får lite julkänsla någon gång!
Klara med klapparna? 

Vad ska ni göra idag då? Jag måste städa rummet...SUCK

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback