Vart är virktalangen!!??

000Photobucket 2008-12-04 @ 20:40:44
Jaha, då har man vart på sin första Soaré då! Jätte roligt att Emma var med, så fick hon se lite närmare hur det såg ut i Aulan, caffis och så. Längtar tills hennes skola blir helt klar så jag får komma och kolla där! :D
Men alla var jätte duktiga! Det blev lite sång, lite trumsolo och lite naken-chock! Haha, mer får ni inte veta.

Nejmen har inte så mycket mer att säga faktisk. Jo, började virka idag på syslöjden också och jag kan ju inte direkt säga att jag har någon med född virk-talang...Långt ifrån!
Först skulel jag bara virka sånna där luftmaskor och det gick väl bra, men sen skulle jag göra fasta maskor vilket var betydligt svårare! Skulle virka 4 varv och istället för att vända och virka tillbaka så att den växte på bredden så gick den rakt ut!!?? Haha, när jag såg Evas (lärarens) min så höll jag på och dö av skratt!! Haha, tårarna rann och gud vad kul det var!
Fick också se Henke-hurmor idag. Han visade mig ett klipp på Youtube som jag kanske kan lägga ut imorgon.

Nej, Hejdå!

Önska mig Lycka till på So:n imorgon...


"Snön kom med sång"

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback