Designen är klar! <3

000Photobucket 2008-11-26 @ 15:00:12
Jag klarade ju dagen fint! :D Trotts snor och hosta så klarade jag mig faktiskt!
Gör ju vad som helst för att få vara med på Tacoskvällen :)
Men det var en väldigt lugn dag som började kl 8.30 med Spanska sen Idrott (som jag hoppade över) sen Lunhc, Bild och sist SO. Sen begav jag mig hemmåt! Men gud vad halt det är!!Vad händer egenligen!
Fick gå ända från Bilcity i morse...

Men somsagt så är det tacoskväll ikväll, Riktigt kul ska det bli, vi har inte fått så mycket info om den men det blir säkert lyckat! Och de flesta ska nog vara men (förutom alla tråkmånsar och nördar som inte vägar ta med sig sina föäldrar....SUCK) Men mer om kvällen senare eller imorgon.

Sen är det ju träningn ikväll men det hoppar jag nog istället kommer jag nog åka dit och kolla, blir säkert lite info om Söndag så det är bra att vara med på....

Pratade nyss med Emma också och för er som har vart inne där och gillar hennes blogg (som alla SKA göra för den är bäst!) så vill jag bara medela att hon har ett nytt inlägg på G!

Fick också se HELA min design för ett tag sen! Gud vad snygg den är!!
Ni kommer bli riktigt avunsjuka! Haha.   Nej men mer om den då den läggs ut!

Ha en bra eftermiddag/kväll för det kommer jag ha!

//Emilia

Kommentarer
Jasmine

Vem har gjort din design ? :)


URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
DATUM: 2008-11-26 TID: 15:00:12

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback