Desperate Housewives?

000Photobucket 2008-11-25 @ 14:34:30
Okej, det blev ingen Billy's pizza utan istället en drickyogurt och en "Sport lunch" Gott!
Kollade på Desperate Housewives och jag försöker fortfarande förstå hur alla kan tycka att det är så himla bra!?
Tycker att det är sämst rent ut sagt!

Annars så försöker jag bara friskna till lite! Det är ju Tacoskväll med klassen imorgon och den vill jag inte missa så. Jag ska försöka att komma iväg till skolan imorgon iallafall men gympan och träningen får jag nog hoppa över imorgon...
Och så är det ju 94 futsal på Söndag också....

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback