En tanke

000Photobucket 2008-11-29 @ 17:29:13
Hej allihopa!
Satt just och tänkte på hur trisst det här är egentligen och vad jag längtar tills jag blir typ 16, 17 eller nått.
Sitter och läser bloggar som skrivs av tjejer (och i vissa fall killar) som skriver bloggar och de har verkligen något att skriva om! Eller asså, det har ju jag med men det är inge viktigt! Vill liksom skirva om roliga saker!
Längtar tills jag flyttar hemmifrån och sakffar jobb och har min egen lilla lägenhet. Reser mycket och så.
Ska också bli kul då jag ska på Språkresa, då kan jag ju verkligen blogga om något kul och något som folk kanske skulle tycka det var kul och spännande att läsa om.
Visst kommer jag nog inte bada i tid att blogga då jag är iväg kanske inte ens får ta med Laptopen men ändå!
Längtar verkligen! Så tiden tills dess så får jag ha bloggen som träning helt enkelt. Träning till då jag fyller 16 och kan ta blogg världen med storm.....

Kommentarer
Mini

Vktigt med drömmar :) Och viljor.


URL: http://www.carolinelundh.se
DATUM: 2008-11-29 TID: 17:29:13
Karin

vila it is.. fast inte så oversizad, sitter rätt tight:) visar den mer sen!


URL: http://kairnolofsson.se
DATUM: 2008-11-29 TID: 17:29:13

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback