"Hur kan DEN bloggen vara en av de mest besökta!?"

000Photobucket 2008-11-25 @ 16:52:22
Ja då har man inte gjort så mycket sen senaste inlägget, bara lyssnat på lite musik, pratat med Emma och läst lite bloggar.
Satt ju här uppe vid datan och plötsligt tittar jag ut och ser Emma som går utanför. Så jag, ner för trappan fort som fan, på med jacka, halsduk, mössa och skor slänger mig ut och springer ifatt henne. Och för Emma som säger att jag är lite smågalen blir ganska överaskad att se mig tror jag. Sen promenerar vi hem till hennes mormor och morfar.
Fick det också bekräftat att jag har "lite uppåt näsa". Yes!! Har altid velat ha det bekräftat, har alltid undrat och nu vet jag! Tack Emma <3
Sen angående blogg-läsningen så läste jag de (ca) 3 första inläggen i alla bloggar som finns med på Blogg.se lista för "mest besökta" och visst hittade jag många riktiga toppbloggar men vissa bloggar säger mig ingenting! De borde absolut inte vara där! Bloggar som inte skriver någe vett överhuvud tagen, och bloggare som visserligen skriver på svenska men ändå fattar man inte ett skit av vad de säger. Bara stora frågeteckan överallt, "Hur kan den bloggen vara en av de mest besökta!?" Och nu säger jag definitivt inte att min blogg borde ligga på den listan, tycker absolut inte att jag ligger på den nivån än men jag vet dock många andra bloggar som verkligen borde vara där!!
Snälla! Ta bort dom!

Längtar också till Karins "tips på bloggar" är alltid lika kul att klicka runt bland bloggarna! <3

Nej, nu ska jag nog gå ner och göra Engelska läxan, se på tv och kanske bråka lite med brorsan!
Och det bådar gott för min skolgång imorgon men icke så gott för mina Aktiviteter... :(

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback