Julmarknad och annat skoj idag!

000Photobucket 2008-11-29 @ 16:29:21
Hejsan! Har mest gått runt och räknat får hela dagen och försökt hitta en lämplig plats att somna på.
Det blev ingen IDOL igår utan istället "På Spåret" som föräldrarna ville se och jag kan inte säga att det är så himla trisst heller. Besökte ju också Malta dit jag planerar en Språkresa sommaren mellan 9:an och 1:an. Jätte roligt att få se lite därifrån.
Men hörde ju idag att Johan åkte ut! Haha, Äntligen!!!

Men somnade väl ungefär kl 21.00 på soffan och blev inburen i sängen. Sov till 7.15 då jag fick masa mig upp, äta frukost och göra med redo att splea de 2 första matcherna i 94:ornas futsal kval! Kul!!
Matcherna spelades mot Stenkyrka och Dalhem. I Stenkyrka matchen blev det 2-3 till oss!! (Jag gjorde sista målet som hade stor betydelse) och andra mot Dalhem blev det 0-3 till oss! :D
Vi börjar bra!

Sen hem o duscha och sen snabbt iväg till Västerhejde skola och fick shoppa lite på Julmarknaden. Träffade gamla lärare och kompisar!
Måste också kolla upp ett Krabbilur recept och lägga ut det här på bloggen! Typ pankakor med tonvis med socker!

Sen dog jag här hemma i soffan och små slumrade lite i soffan samtidigt som jag såg på något fakta program om "Vänner".

Nu sitter jag här och det känns fortfarande som om jag ska falla ihop vilken sekund som helst. Den här förkylningen tog hårt på mig!!
Och imorgon blir det plugg till Kemi prov, "pappas-sidas-släkt-middag" på Gråbo Kvarterskrog för att fira min Gammelfarmor som fyller 94 imorgon och så kanske det blir fotbolls träning men det hänger ju på hur jag känner mig.

Kanske kommer lite flera inlägg ikväll.

//Emilia

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback