Julshopping på G!

000Photobucket 2008-11-28 @ 20:00:52
Nej gud vad tåkit jag har!  Åt pizza för en stund sen. Riktigt gott faktiskt, har inte ätit det sen sista utematchen med laget.
Annars har jag riktigt tråkigt. Har kollat runt på alla möjliga bloggar men ingen uppdaterar när jag har tråkigt, bara när jag inte har tid att sitta här och läsa! Varför!?
Haha, nejmen annars så är det ju snart dags för idol, Kan inte fatta att Johan kommit såhär långt!? Men Alice o Kevin är ju kvar så man får väl vara lite glad iallafall!
Men nu måste jag snart börja skriva min önskelista för 2008! Måste också börja shoppa lite! Men på Söndag så drar ju julskyltningen igång och från och med den brukar det vara så mysigt att gå omkring i affärna. Tycker inte ni det?
Med musik i högtalarna, lite småprat bland julshopparna och lite insperation i skyltfönstrerna. Men jag har väl kommit iallafall en lite bit påväg i mitt julshoppande.

Shopping listan 2008

Mamma- Snobben-boken
Pappa- ???
André- ???
Mommo- Mommo-boken
Emma- Vet inte än...???
Henke- ???
Nicklas-???

Okej, det går kanske inte så himla bra då. Men jag har iallafall sätt jätte många alternativ!
Eller jo, idag när jag var med Emma på stan så hittade jag en grej som jag kanske kan köpa till henne men jag han inte kolla någe längre, var ju tvungen att vara lite diskret...

Ja, sen har vi ju farmor, farfar, morfar och kusinerna men jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till dem! Och Nicklas (morbror) MÅSTE ju bara ha något för han fller ju 40 på julafton också. Och Morfar får mamma hjälpa till med.


Önskelistan 2008

One Tree Hill (säsong 5)
Pengar

Ja, det är det jag vet just nu.

Måste ju önska min mycket pengar för det planeras ju att kanske köpa Laptop på mellandags rean vilket gör att jag kan blogga mycket oftare och på fler ställen än i hemmet. :D Pappas ide var ju mest till skolarbete....men men.


 

Kommentarer
ERIK

haha ja ^^


URL: http://eerikandersson.blogg.se/
DATUM: 2008-11-28 TID: 20:00:52

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback