Kanske en egen kategori...eller?

000Photobucket 2008-11-26 @ 16:20:44
Ännu ett test, Kanske ska göra en kategori som heter tester eller vad säger ni!?




Kära Hannes  för det första vill jag säga att Kusinerna  är de bästa vänner jag haft, och att Simon är helt dum i huvet.

 och Amanda Söderholm gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Isak St får ett lyckligt liv tillsammans med Morfar :] . Jag vill säga tack till  för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Mommo <3 .  Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Tammy tog sitt liv.

Snälla Camilla D. sörg mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braja med  Kjell och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Occe som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Jag kommer alltid att älska Beatrice Ronsten 


Ta fram din mobil ta slumpmässigt namnen som kommer upp.

Fuska inte!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback